Salgsdirektør Knut Grothaug i .
Foto: Würth
Nytt salgsverktøy for Würth
Speedy Touch er et nytt salgsverktøy for Würth, som skal gi bedre og raskere service.
Denne artikkelen er over fem år gammel
Det skriver Würth i en pressemelding tirsdag.
Würth Norge har utstyrt hele selgerkorpset på 350 menn og kvinner med iPad og salgsvertøyet Speedy Touch.
Speedy Touch skal, ifølge Würth, speile nettbutikken, samt være et planleggingsverktøy for selgeren. Målet er bedre service overfor kundene.
– Nå legger produktsjefene inn nye produkter og løsninger fortløpende. Det kommuniseres direkte med hovedkontoret og alle opplysninger er tilgjengelig på brøkdelen av et sekund. Slik kan vi yte bedre service til hver enkelt kunde til ethvert tidspunkt. Ved bruk av det nye digitale verktøyet kan selgerne også vise korte informative informasjons- og produktvideoer, sier salgsdirektør Knut Grothaug i pressemeldingen.