Ny markedssjef i Systemhus Norge
Birgitte Andersen (41) er ansatt som ny markedssjef i Systemhus Norge.
Denne artikkelen er over ti år gammel.
Andersen kommer fra stilling som administrerende direktør i Bagorama-kjeden, hvor hun i løpet av de siste 8 år har bygget kjeden til å bli en stor nasjonal aktør med over 50 forhandlere.
Birgitte Andersen har en mastergrad i markedsføringsledelse fra universitetet i Surrey.
-Jeg har hatt en fantastisk fin periode i Bagorama og høstet mye erfaring som jeg vil ta med meg inn i Systemhus. Jeg ser frem til å jobbe med en solid aktør i boligbransjen som ønsker å jobbe fremtidsrettet for å styrke sin solide posisjon i markedet.
Systemhus har et forhandlernett av dyktige fagfolk som gir oss et sterkt og godt fundament og fornøyde kunder. Vi må bare sørge for å være i forkant av utviklingen for hele tiden å treffe kundene der de er, sier Birgitte Andersen
-Det å nå våre mål og ha et godt samarbeid med forhandlere, leverandører og andre viktige aktører er avgjørende. Det tar jeg med meg fra min tid i Bagorama. Vi må ha et godt samarbeidsklima og tilrettelegge for en god dialog mellom partene. Det er den felles forståelsen og det å avdekke de viktige behovene som skaper grunnlaget for vekst og ikke minst trivsel. Jeg gleder meg til å brette opp ermene og gjøre en skikkelig innsats for Systemhus, avslutter Andersen med.
-Vi er svært glad for å få Birgitte med på laget. Hennes erfaring i kjededrift og utdannelse passer perfekt til å lede markedsarbeidet i en av Norges største huskjeder, uttaler Trond Lie, kjedeleder i Systemhus Norge.