Moelven: – Har satsa tungt i år
Tregiganten har planlagt i over ett år for å vise seg fra sin beste side.
Denne artikkelen er over fem år gammel
Moelven har tradisjonelt deltatt på Bygg Reis Deg hvert fjerde år og deltok ikke på forrige Bygg Reis Deg-messe med egen stand.
− Strategien er at vi har deltatt på annenhver gang på Bygg Reis Deg i Norge og Norbygg i Sverige. I år har vi satset skikkelig på Bygg Reis Deg. Når vi deltar, skal vi synes, sier merkevareansvarlig Torgeir Berg i Moelven Industrier.
Totalt vil 40 Moelven-ansatte bidra på standen i løpet av messa.
De tre selskapene Moelven Wood, Moelven Limtre og Moelven Byggmodul er representert på standen. Byggmodul fokuserer på å vise sitt nye boligkonsept for markedet.
Berg avslører at Bygg Reis Deg er en svært viktig arena for tregiganten og at det kan skje at selskapet etter en evaluering vil legge opp til en strategi hvor selskapet blir med på hver Bygg Reis Deg-messe framover.
Markedsdirektør Tor-Olav Lierhagen i Moelven Limtre forteller om mye folk og godt besøk.
− Vi er her for å bygge et sterkere varemerke og forsterke vår posisjon i markedet. Dette er en ypperlig arena for å holde kontakt med eksisterende kunder og møte nye og bidra til økt bruk av tre i byggeprosjektene, sier han, før han må haste til et nytt kundemøte.
− Tre er i vinden, sier han.