Daglig leder Bjørn Petersen i Hey'di.

Hey’di med skjermoffensiv på BRD

Hey’di skrur på skjermen på Bygg Reis Deg. Et bredt produktsortiment og egen film på store skjermer er årets satsing.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over fem år gammel

− I år har vi valgt å gjøre det litt annerledes enn vi har gjort før. Tidligere har vi fokusert på aktiviteter på stand, men i år vil vi heller vise bredden i produktene våre, samt en film om Hey’di-historien, sier Hey’di-direktør Bjørn Petersen.

Med mellom 60 og 70 hovedprodukter, en håndfull nyheter og en rekke relanserte og fornyede produkter, er det nok å ta tak i.

Blant produktene som er helt nye av året trekker Petersen frem Hey’di Heft, Flexlight White og Byggsparkel Turbo. I tillegg lanserte bedriften i fjor høst den veksthemmende fugesanden Hey’sand!, som de også har profilert tungt i år.

− I tillegg har vi kjørt en kampanje på Waterproofer-produktene våre, og vi har fått nytt design på mange eldre produkter, forteller Petersen.

En nyhet som kanskje ikke inngår i produktsortimentet, er Hey’dis nye veileder til forarbeid, hvor forskjellige begreper blir forklart, og hvor bedriften kommer med sine råd til forbehandling av forskjellige underlag før avretting.

− Vi har også en rekke svanemerkede produkter vi ønsker å vise frem. Her har vi omtrent 25 forskjellige produkter som har fått svanemerket, og vi er først ute i Norden med merket på flere produkter, sier han.

Powered by Labrador CMS