Administrerende direktør Frode Sjursen i Forsvarsbygg (t.v.) og oberstløytnant og hovedverneombud Roger Jakobsen i Forsvaret.

Forsvarsbygg møter kritikerne ansikt til ansikt

I vår gjennomførte Forsvarsbygg en omdømme- og brukerundersøkelse for å kartlegge Forsvarets opplevelse av Forsvarsbygg. Det utvetydige svaret var at omdømmet er helt på bunn. Nå tas det et løft for forbedring.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over ti år gammel.

– Jeg har i løpet av året besøkt 20 driftsenheter i Forsvaret, og har fått mulighet til å snakke med et utall sjefer, tillitsvalgte og HMS-koordinatorer. Dessverre er Forsvarsbygg som regel et klagetema, sier oberstløytnant og hovedverneombud Roger Jakobsen i Forsvaret.

– Vi skal lytte til brukerne, og dine innspill fra livet i Forsvaret er verdifulle for Forsvarsbygg, sier administrerende direktør Frode Sjursen, som lover at Forsvarsbyggs viktigste prioritet i all overskuelig framtid er å sette Forsvaret først og levere som avtalt.

Les mer om Forsvarsbyggs omdømmeutfordring i siste utgave av Forsvarsbyggs kundemagasin M 2.

Powered by Labrador CMS