Administrerende direktør Frode Sjursen i Forsvarsbygg (t.v.) og oberstløytnant og hovedverneombud Roger Jakobsen i Forsvaret.
Foto: Hans Fredrik Asbjørnsen
Forsvarsbygg møter kritikerne ansikt til ansikt
I vår gjennomførte Forsvarsbygg en omdømme- og brukerundersøkelse for å kartlegge Forsvarets opplevelse av Forsvarsbygg. Det utvetydige svaret var at omdømmet er helt på bunn. Nå tas det et løft for forbedring.
Denne artikkelen er over ti år gammel.
– Jeg har i løpet av året besøkt 20 driftsenheter i Forsvaret, og har fått mulighet til å snakke med et utall sjefer, tillitsvalgte og HMS-koordinatorer. Dessverre er Forsvarsbygg som regel et klagetema, sier oberstløytnant og hovedverneombud Roger Jakobsen i Forsvaret.
– Vi skal lytte til brukerne, og dine innspill fra livet i Forsvaret er verdifulle for Forsvarsbygg, sier administrerende direktør Frode Sjursen, som lover at Forsvarsbyggs viktigste prioritet i all overskuelig framtid er å sette Forsvaret først og levere som avtalt.
Les mer om Forsvarsbyggs omdømmeutfordring i siste utgave av Forsvarsbyggs kundemagasin M 2.