Hageselskapet skal fornye seg
Det norske hageselskap vil i løpet av juni få en helt ny visuell profil.
Denne artikkelen er over ti år gammel.
Arbeidet med å gi Det norske hageselskap en ny profil har altså startet.
Kommunikasjonshuset Agendum har fått oppdraget med å utforme den nye profilen i samarbeid med Hageselskapet. Arbeidet skal være ferdig i juni i år, melder Hageselskapet på sine egne nettsider.
Direktør Tove Berg i Hageselskapet ser frem at organisasjonen skal få en ny og enhetlig profil og gleder seg til forvandlingen.
– Vi er sikre på at vi har gjort et godt valg, og ser fram til samarbeidet med Agendum og ikke minst til resultatet, sier hun.
Agendum på sin side har ambisjoner om å gi Hageselskapet en tydelig stemme og en sterk visuell identitet:
– Hageselskapet er med på å påvirke våre omgivelser gjennom sine mange lokallag over hele landet, og er en viktig kunnskapsbase for utforming av private og offentlige rom, sier kreativ leder Ann Elin Hvidsten i Agendum, til bransjebladet Kreativt Forum.