Kim Richard Andresen er leder for e-handel og digital utvikling i Onninen.
Onninen styrker sin digitale satsing
Onninen har fått på plass ny nettbutikk med hjelp av 2.000 brukere.
Denne artikkelen er over fem år gammel
– Vi står midt i en digital omveltning og da gjelder det å tilpasse seg og levere løsninger som bidrar til en enklere hverdag for kundene, sier direktør Jørn Are Bergh i Onninen i en pressemelding.
Det digitale kundemagasinet Onn:time ble lansert for ett år siden, og i løpet av de siste tolv månedene har digital-avdelingen hos Onninen jobbet med å utvikle en ny nettbutikk i samarbeid med 2.000 av deres egne kunder.
– Aldri før har vi hatt så god innsikt i kundereisen til våre egne kunder. Vi ønsker å sitte i førersetet hva gjelder digitale løsninger på nett i vår bransje, og sikre at handleopplevelsen stemmer med kundens forventning, sier Kim Richard Andresen, leder for e-handel og digital utvikling i Onninen.
Den nye siden, som er en sammenslåing av Onninen.no og Onnshop, lanseres offisielt 28. oktober.