Kim Richard Andresen er leder for e-handel og digital utvikling i Onninen.

Onninen styrker sin digitale satsing

Onninen har fått på plass ny nettbutikk med hjelp av 2.000 brukere.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over fem år gammel

– Vi står midt i en digital omveltning og da gjelder det å tilpasse seg og levere løsninger som bidrar til en enklere hverdag for kundene, sier direktør Jørn Are Bergh i Onninen i en pressemelding.

Det digitale kundemagasinet Onn:time ble lansert for ett år siden, og i løpet av de siste tolv månedene har digital-avdelingen hos Onninen jobbet med å utvikle en ny nettbutikk i samarbeid med 2.000 av deres egne kunder.

– Aldri før har vi hatt så god innsikt i kundereisen til våre egne kunder. Vi ønsker å sitte i førersetet hva gjelder digitale løsninger på nett i vår bransje, og sikre at handleopplevelsen stemmer med kundens forventning, sier Kim Richard Andresen, leder for e-handel og digital utvikling i Onninen.

Den nye siden, som er en sammenslåing av Onninen.no og Onnshop, lanseres offisielt 28. oktober.

Powered by Labrador CMS