Rundt 1.300 deltok på Bygger’nsheldigitale messe
Siste uke arrangerte Bygger’n sin første heldigitale proffmesse og kongress. Om lag 1.300 proffkunder, ansatte og leverandører logget seg på de to dagene messen pågikk.
Over 50 leverandører spesialdesignet sin egen digitale stand for anledningen, der besøkende kunne chatte med leverandørene, se videoer, brosjyrer og bli introdusert for nye produkter og løsninger.
- Vi ønsket å gi noe tilbake til proffkundene og leverandørene, og i tillegg inkludere alle leverandørene ut på byggeplassene i dette. Det er gått over all forventning og tilbakemeldingene har vært veldig positive, sier markedsdirektør proff, Markus Sletten Berget.
Proffmessen foregikk i det digitale konferansesenteret MyOnvent, hvor det i løpet av arrangementet også dukket det opp flere foredragsholdere. Av kjente fjes fikk deltagerne se Erik Thorstvedt, Linda Hofstad Helleland, Rune Nilson, Rasmus Rohde, Lisa Tønne og Cecilie Steinmann Ness på skjermen.
- Den største fordelen med å kjøre kongressen på denne måten er at vi når ut til alle ansatte i butikkene våre, ikke bare de som normalt deltar på kongressen. Vi hadde et sterkt 2020, og har brukt dagene på kongress til å forankre strategien for de neste årene ut i organisasjonen, sier kjededirektør Øyvind Eidem.
Et av høydepunktene for kongressen var, som det er hvert år, premieutdelingen. Fire hovedpriser ble delt ut; Årets Bygger’n, Årets Servicehelt, Årets Leverandør og Beste Stand.
Prisen for Årets Bygger’n gikk til Bygger’n Meldal, som har levert positive resultater de 10 siste årene.
Prisen for Årets Servicehelt gikk til Karin Korkowski hos Bygger’n Sandane, og prisen for Årets Leverandør gikk for andre år på rad til Norgesvinduet.
Også i år stemte de besøkende på proffmessen frem den beste leverandørstanden. I år trakk Bosch det lengste strået.