Adm. dir. Jon Karlsen (t.v.) og marketing- og kommunikasjonssjef Per Stræde i Glava kan vise til flere nyheter på Bygg Reis Deg. Her foran det nye fasadesystemet for både rehabilitering og nybygg.
Bjørn Henrik Christoffersen viser frem takløsningene til Glava.

Mange produktnyheter fra Glava

Som vanlig er Glava til stede med en stor stand på Bygg Reis Deg. I år bruker de messen til å vise frem flere produktnyheter.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over fem år gammel

- Vi har i år fem-seks produkter som blir lansert på Bygg Reis Deg. Det er viktig å ha konkrete produkter å vise frem på en møteplass som dette, mener adm. dir. Jon Karlsen i Glava.

Blant produktene de skal vise frem for første gang er Glavaflex, Trollveggen med enda lavere lambdaverdi, Glava Merkur skrusystem og et fasadesystem for både rehabilitering og nybygg for å nevne noe.
- Dessuten har vi valgt å fokusere hva isolasjonsproduktet vårt er laget av, returglass. Det er et viktig budskap å få frem i forhold til miljøaspektet, sier Per Stræde, marketing- og kommunikasjonssjef i Glava.

Glava vil også gjerne vise at de verdsetter innsatsen til alle som står på ute på byggeplassene. De skal derfor i tiden fremover reise rundt med godt humør, god mat og drikke på byggeplasser rundt om i landet – et konsept de kaller «Superlunsj». En konkurranse rundt dette blir arrangert på standen.

Både Karlsen og Stræde rapporterer om bra med folk på standen den første dagen

- Det er viktig å være på plass på slike møteplasser, legger Karlsen til.
Glava har en fast stab på 10-12 personer som bemanner staben utover uken, i tillegg til andre fra selskapet som benytter muligheten til å treffe kunder og samarbeidspartnere.

Powered by Labrador CMS