Bygdesnekkeren årets markedsfører i Mesterhus
Bygdesnekkeren v/ Ole Håvard Olsen ble årets markedsfører i Mesterhus. Utmerkelsen ble delt ut i forbindelse med samlingen på Svalbard.
Denne artikkelen er over ti år gammel.
Årets markedsfører deles ut til en bedrift som i 2007 har utmerket seg ved aktivt å benytte Mesterhusprofilen i forbindelse med profilering av bedrift og ansatte. - Bedriften har i løpet av året engasjert seg sterkt i den nye merkevareprofilen til Mesterhus, både gjennom prosjektgruppa og ved selv å ta initiativ i forhold til egen bedrift. Han dro rett hjem etter et prosjektgruppemøte og på eget initiativ laget han en egen film for lokal TV med slagordet Mesterhus-det blir som avtalt.Snakk om handlekraft.
Han og sønnen Håvard vant månedens foto for Desember 2007-ikke med et vanlig foto, men med en tro kopi av Mesterhustypen Kathinka laget som et Pepperkakehus. Originalt og morsomt, sa Arve Solheim ved prisutdelingen.
- Han har stilt positivt opp i forbindelse med Merkevareprosjektet og utlånt sin ”vakre kropp” til beskuelse for hele landet i kommende riksdekkende markedsføring. Han blir symbolet på den typiske Byggmester i Mesterhuskjeden. Bedriften ble medlem i kjeden vår i oktober 2005 og utmerket seg fort som et svært aktivt medlem som ikke bare profilerer seg med Mesterhus profilelementer, men som også aktivt deltager på kurs og samlinger. Vi er stolte av å ha bedriften i vår kjede, sa Solheim.